ADAKAH AKU PATUT MENERIMA IA SEMULA

Aku amat mencintai sidia,tetapi dh dua thun lebih dia wat mcm nie kat aku,aku masih tetap menyangi dia,aku thu aku nie x ar hnsem mcm lelaki2 kat luar sana,tetapi knapa ianya harus hncurkan semua ini selama 5 thun pekenalan kami,aku amat sedih sekali.Dia tanya aku klau dia dah tiada hubungan gan lelaki i2 dia akan kembali bersama aku? adakah aku akan menerima ia semula?,aku masih termenum,memikirkannya.AKU AMAT MENCINTAI DIA tetpi apakah keputusan yg harus aku lakukan sekrg,adakah aku menerima dia semula?dia bnyak megajar aku erti cinta,bnyak lah ia megajar aku,aku memang x dpat ar nak terima hakikat pada perpisahan kami pada tarikh 24.09.2010 kebetulan hari itu adlah hari lahir aku yag ke 18..skrg umur aku pun dah 20thun lebih..memang bnyak ar kisah aku gan sidia..first time aku jumpa gan wanita dan belajar erti cinta adalah dengan dia,tetapi ia telah merosakkan semua harapan aku dan impian aku untuk bersama sidia.?tpi kalau ia dah betul2 dah berubah adakah aku patut terima ia semula?.Yaallah aku hambamu bermohon agar kau memberi petujuk dan hidayah serta rahmatmu untuk ku menempuh semua ini yaallah..

0 comments:

Post a Comment